01 липня 2009

Така обридла Прем'єр Ліга

Той факт, що англійський футбол дуже популярний в Україні, не є секретом. Чимало українських фанів із задоволенням переглядають матчі англійської Прем’єр Ліги навіть, якщо не мають великих вболівальницьких симпатій до того чи іншого клубу. Є й такі, що віддано вболівають за певні англійські клуби, навіть коли ті вилітають до нижчих ліг. Та чи є такі, кому б обридла англійська Прем’єр Ліга?

Вчора мені до рук потрапив один з нещодавніх випусків журналу Four Four Two (найпопулярніший футбольний журнал в Англії) і мою увагу пригорнув лист одного з читачів:

«Я – вболівальник «Портсмута» і мені обридла Прем’єр Ліга. Після того, як ми виграли Чемпіоншіп, я не міг дочекатися першого матчу, але з роками я втратив інтерес до цього найвищого ешелону – він настільки передбачуваний. Так, з фінансової точки зору це найкраща ліга в світі. Так, більшість найкращіх гравців світу грає саме тут. Але, для мене цього недостатньо. Для того, аби спорт подобався, він має бути непередбачуваним, а цього в Прем'єр Лізі немає. Одні й ті ж команди виграють щотижня, щороку. Якщо «Портсмут» і вилетить до Чемпіоншіпу, я не буду сумувати. Я не проти аби замість поразок на «Уайт Харт Лейн», «Вілла Парк» та «Анфілді» спостерігати за напруженною боротьбою, коли не знаєш, хто виграє, хоч то буде «Престон», хоч «Блекпул». З точки зору вболівальника, виліт до Чемпіоншіпу здається не таким вже й поганим».

Багатьом в Україні це, може, важко зрозуміти, але, проживши вже певний час в Англії, я на власні очі змогла переконатися, що з інтригою Чемпіоншіпу, Ліги 1 та Ліги 2 найсильнішій лізі в світі конкурувати важко. Тим не менш, як і завжди, перепустка до Прем'єр Ліги залишається заповітною мрією та здійсненням всіх бажань для будь-якого з клубів Чемпіоншіпу.

Немає коментарів:

Дописати коментар